انصراف دبیر از انتخابات هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی دوری ۶ هفته‌ای آلیسون بکر از دروازه لیورپول بازگشت کریم باقری به پرسپولیس توافق آبی ها با پل لوگوئن | جدیدترین گزینه سرمربی‌گری استقلال کیست؟ + سوابق استقلال - النصر و تراکتور - روشن تاجیکستان در کشور ثالث شکایت جدید پرسپولیس از بیرانوند درباره فعالیت‌های لجستیک مشهد برای میزبانی از تیم ملی فوتبال که ناکام ماند | آمادگی در حد تیم ملی تاریخ و ساعت بازی ایران و ازبکستان | جدال ۶ امتیازی سقوط پینگ‌پنگ‌بازان ایران از ۴ پله آسیایی! اهدای مقام پروفسوری به عبادی‌پور از سوی لهستانی‌ها! وزیر ورزش: محل برگزاری بازی ایران و قطر احتمالا ازبکستان باشد خداحافظی سهرابیان با هواداران + عکس اعتراض جواب داد؛ پاداش برابر پارالمپیکی‌ها با المپیکی‌ها تست دوپینگ یزدانی در بیمارستان فرانسه! پارالمپیکی‌ها تجلیل شدند شکایت استقلال از پرسپولیس رد شد قلعه نویی: خیلی‌ها فکر می‌کردند گروه آسانی داریم سردار آزمون: کری خوانی را دوست دارم ماشاریپوف: لژیونر‌های ایرانی برای فوتبال به امارات نمی‌روند
سرخط خبرها

توافق آبی ها با پل لوگوئن | جدیدترین گزینه سرمربی‌گری استقلال کیست؟ + سوابق

  • کد خبر: ۲۹۳۵۴۴
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸
توافق آبی ها با پل لوگوئن | جدیدترین گزینه سرمربی‌گری استقلال کیست؟ + سوابق
باشگاه استقلال با سرمربی ۶۰ ساله فرانسوی به توافق رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه استقلال با پل لوگوئن مربی فرانسوی برای ادامه فصل به توافق رسید و سرمربی سابق پاری سن ژرمن احتمالا هفته آینده به ایران خواهد آمد. یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال با تایید این خبر عنوان کرد: توافق اولیه با این سرمربی صورت گرفته و قرارداد هم برای او ایمیل شده و حالا منتظر امضای این مربی هستیم تا مقدمات حضورش در ایران را فراهم آوریم.

این مربی در دوران بازیگری اش برای تیم‌های برست، نانت و پاری‌سن‌ژرمن به میدان رفته و ۱۷ مرتبه هم پیراهن تیم ملی کشورش را به تن کرده است. این مربی در دوران مربی گری هم روی نیمکت تیم‌های رنس، لیون، گلاسکورنجرز، پاری سن ژرمن، بورسیااسپور و لوآور نشسته است. همچنین در رده تیم‌های ملی سکان هدایت عمان و کامرون را برعهده داشته است.

پل لوگوئن با ۱۶۲۲ روز حضور در تیم ملی عمان، طولانی‌ترین روند مربیگری خود را تجربه کرده و همچنین با میانگین ۱.۹ امتیاز از هر بازی در لیون، موفق‌ترین دوران خود را سپری کرده است.

عملکرد پل لوگوئن مقابل تیم‌های بزرگ:
۱ برد مقابل بایرن مونیخ
۴ برد مقابل پاریسن ژرمن
۷ برد مقابل موناکو
۶ برد مقابل مارسی
۴ برد مقابل لیل
۲ برد مقابل تیم ملی ازبکستان
۱ برد مقابل تیم ملی ایران
دوبار با تیم ملی عمان مقابل تیم ملی ایران قرار گرفته و یک مساوی ۱-۱ و یک برد ۳-۱ داشته است.

عملکرد مقابل مربیان بزرگ:
۱ برد و یک مساوی مقابل کارلوس کیروش
۳پیروزی مقابل رودی گارسیا
۳پیروزی مقابل هلیلهودزیچ
۲پیروزی مقابل فیلیکس ماگات
۱پیروزی مقابل جورج ژسوس
۱پیروزی مقابل هکتور کوپر
۱پیروزی مقابل اوتمار هیتسفیلد
۱پیروزی مقابل وینفرد شفر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->